تولید کننده ظروف ملامین کسری یزد

تولید کننده کسری یزد در زمینه ی پخش عمده ملامین و تولید ظروف ملامین رستورانی ، ظروف ملامین هتلی ، ظروف ملامین کافه ، ظروف ملامین تبلیغاتی فعالیت میکند.

تولید کننده ظروف ملامین کسری یزد

تولید کننده کسری یزد در زمینه ی پخش عمده ملامین و تولید ظروف ملامین رستورانی ، ظروف ملامین هتلی ، ظروف ملامین کافه ، ظروف ملامین تبلیغاتی فعالیت میکند.

چرا ظروف ملامین را انتخاب کنیم؟

کسانی که در خانه ظروف چینی زیادی دارند همواره با این سوال مواجه اند که چرا باید به جای ظروف چینی از ظروف ملامین استفاده کنیم؟ ظروف ملامین در گذشته طرفداران زیادی داشت اما بعد از مدتی کارشناسان اعلام کردند که این ضروف باعث ایجاد بیماری سرطان در افراد می شود اما خب این ادعا هیچوقت ثبت نشد و دوباره بعد از سال ها ظروف ملامین به بازار برگشته اند و اما کیفیت بهتر و طرح های متنوع تر.  از طرف دیگر شما با خرید ظروف ملامین دیگر این نگرانی را ندارید که در مهمانی های پرجمعیت این ظروف بشکنند و می توانید با فراغ بال از همنشینی با دوستان و آشنایان خود لذت ببرید. مزیت دیگر این ظروف برای مهمانی های شما این است که  وقتی بخواهید خرید ظروف ملامین را انجام بدهید مطمئنا از وزن آن بیشترین لذت را خواهید برد. بله ظرف ملامین از وزن بسیاری کمی برخوردار می باشد به همین علت بیشتر افراد برای پذیرایی از مهمان های خود از این ظرف ها استفاده می کنند.


مطالب دیگر:

ظرف ملامین غذای کودک

همه چیز راجع به ظروف ملامین

دلیل انتخاب ظروف ملامین رستورانی

کسانی که رستوران دارند همواره با این مساله روبه رو شده اند که چگونه می توانند هزینه ی خرید ظروف را کاهش دهند و در عین حال ظروف ملامین ای که خریداری می کنند به اندازه ی ظروف چینی زیبا باشند. این ظروف فوق العاده زیبا میتوانند برای ریختن سس ها، چاشنی ها و انواع سالاد استفاده شوند و رنگ زیبای آنها به شما کمک میکند تا رضایت مشتریان را جلب نمایید. با استفاده از کاسه های ملامین، یک سفره چشم نواز و زیبا خواهید داشت.  این ظروف به ویژه برای مکان هایی که حجم زیادی از افراد باید پذیرایی شوند مناسب است. از طرف دیگر ظروف ملامین  کاملا بی خطر هستند. در زمان تولید ظروف ملامین از حرارت بالایی در ساخت آنها و برای قالب گیری استفاده میشود. گرما ترکیبات مضر ملامین را از بین میبرد و مقداری در آن باقی خواهد ماند. نگرانی درباره ملامین ها این است که میتواند بیماری زا باشد. اما سازمان جهانی غذا و دارو تحقیقاتی را انجام داده است که نشان میدهد تنها در درجه حرارت خیلی بالا استفاده از این ظروف میتواند مضر باشد.


مطالب دیگر:
تبلیغ با چاپ روی ظروف ملامین

ظرف ملامین غذای کودک


ظرف ملامین غذای کودک

همه ی پدر و مادرها با غذا نخوردن کودکشان مشکل دارند و کلی دردسر می کشند تا فرزندشان غذایش را میل کند ولی تا بحال به این فکر کردید که ظروف ملامین با طرح های فانتزی و رنگارنگ میتواند باعث ترغیب اشتهای کودکتان شود؟ شما می توانید با سفارش این ظروف ملامین فانتزی زیبا نه تنها کودکان را ترغیب کنید که همراه با بازی کردن غذا بخورد، بلکه با تهیه ی این ست زیبا می توانید سلیقه ی خود را زبانزد خاص و عام کنید. ست ظروف ملامین کودک شامل بشقاب در اندازه های کوچک و بزرگ ، کاسه ، پیاله ، قاشق و چنگال است اگر همه ی ظروف را با طرح یکسان تهیه کنید باعث می شود کودک ذوق بیشتری برای خوردن غذا پیدا کند. از طرف دیگر طروف ملامین مقاومت نسبتا بالایی دارد و لازم نیست که نگران این باشید که کودک دلبندتان این ظروف را در هنگام بازی بشکند. 


مطالب پیشنهادی:

تبلیغ با چاپ روی ظروف ملامین

همه چیز راجع به ظروف ملامین